Ny bekantskap....tack för FB.

När mamma och jag var i Turkiet i september träffade vi en familj från Ö-vik på våran favorit restaurang Royal, Malin, Per och Malins dotter Kim. Malin och jag fick kanon kontakt och håller nu kontakten via FB och Skype. Tänk vad enkelt det är att nu stifta nya bekantskaper när man är ute och reser och hålla kontakten för att man har FB. Vi hoppas att inom en snar framtid kunna träffas, håller tummarna. Malin och Kim tänker ta tåget till Oxelösund och hälsa på mig och mina barn och mormor såklart. Kim är 6 år som Ludwig. En kanon gullig tjej som gillar att dansa.




Jag, Semic, Mustafa och Malin! Längar tills vi är där igen......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0