Mitt sällskap i höstvädret......

Lindrande vårdHemsjukvård

Dom närmaste fem veckorna sällskapar jag med dessa böcker och även vårdpedagogik, varvat med jobb på Östers hemtjänst. Sen är det vecka 45 dags för 4 veckors praktik på Mariebergsgården. Efter det är det en vecka kvar i skolan innan det är dags att börja jobba på heltid igen. Känns skönt att börja jobba med kroppen igen och inte sitta still hela dagarna inomhus i vämen. Men man kommer att sakna singa klasskompisar men det gör jag redan eftersom dom flesta redan är ute på praktik och vi andra studerar hemifrån.
Innan jag ska på praktiken måste jag ha byggt upp min kropp. det tänke jag göra genom att gå med stavar. Mitt mål är minst 5 ggr per vecka. Men hittils den här veckan har jag inte kommit iväg. Ska försöka komma iväg en liten sväng på em idag men så bara en promand i solskenet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0