Nöjd med mig själv!

Idag är jag nöjd med mig själv. Ibland behövs det inte så mycket för att man ska känna sig duktig. Jag har byttit alla sängkläder, gjort en skol uppgift, kompleterat en annan, tagit fram återvinning, läst, satt igång en tvättmaskin och vilat på fm. Nu ska jag snart åka och hämta Elwira för hon ska till tandläkarn och sen ska vi slänga återvinning innan vi hämtar grabbarna hos dagmamman. Innan ska jag börja på en sammanställning på musklerna och sinnesorganen. Vi ska redovisa¨på måndag.
Hoppas att den här känslan stannar kvar ett tag. Energin är inte alltid på topp. Men så kommer det nog att vara med tanke på att det inte alltid är lätt att få ihopp vardagen med 3 barn.




Min favorit blomma, Gerbera, vilken är er?

Kommentarer
Postat av: Linda

Gerbera är fina men jag gillar liljor ! :) och rosor såklart

2011-03-24 @ 16:42:05
Postat av: Sandra

Tulpaner alla gånger!

Annars liljekonvalj.

2011-03-24 @ 16:52:22
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0