Mina nya lakan!

Påslakanset Manuela - lila

Återkommer med bilder på mitt nya sovrum när lakarna har torkat! Jag har flyttat in i vardagsrummet, så nu har vardagsrummet blivit två rum. Det blir kanon bra. Ska sätta upp tyg som avskärmar. Men man hinner inte allt på en helg när man ska vara socil och gå på trevlig klädvisning hos Sandra, äta god mat och dricka vin med bästa
mamma och titta på Melo, göra helgens skol uppgift om Arbetsmiljö, fixa lite annat smått och gott och sen shoppa på em idag. Sen fick jag tyvärr hem tre febriga och hostiga barn. Emwira med hög feber stakarn!

Shoppingen idag var jätte lyckad kom hem med massor som jag behövde och lite till. Nu har jag köpt mig en micro, ni ska skulle bara veta hur många gånger jag tänkt att använda micron på 1.5 vecka. Man är en vanne människa.
Har hittat en nytt klädmärke för mig på MQ, synd att man inte har råd att köpa en hel garderob, 365 sunshine. Här är bilder på några av mina favoriter. Den blommiga klänningen bor i min garderob, blir fin till sommarens bröllop som jag hoppas gå på!




Sen fyndade mormor en stor Buz robot till Ludwig för 350:- på BR som har kostat ca.1200:-, gissa om killen kommer att bli glad på sin 6-års dag!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0