Gårdagen.....

Igår var det äntligen dags för Alesander att se dagens ljus. Efter 3 veckor med jobbiga förvärkar var jag med  Sofia och Andreas på förlossningen. Alesander är deras 4:e son, världens finaste och en kopia av storebror Benjamin. Helt otroligt att få möjligheten att vara med om denna underbara stund, tårarna var redan frame när krystvärkarna började. Fia är född för att födda barn helt tyst under krystvärkarna och det märktes inte ens att hon tog i. Detta vill jag vara med om igen. Så idag gick jag till min fröken och sa att jag vill göra min praktik på bb, vårdgyn mm. Hoppas att dom vill ta emot mig, vill så gärna jobba på kvinnokliniken i framtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0