10 dagar kvar.....

Om 10 dagar sitter mamma och jag på flyget till Alanya, ni kan gissa om vi längtar. Mamma till solen och havet. Jag till solen, havet och kärleken....Och ja, jag vet att det kanske inte är så lyckat och bli kär i någon som bor i Turkiet. Men nu är det så och vi får se vad framtiden har att erbjuda. Jag tänker i allfall till och börja med njuta av min vecka där nere och sen får vi sen vad som händer.

Ikväll har min kusin varit här och fotograferat mina 3 hjärtan. Trorts att det blev sent så gick det jätte bra. Vi var utomhus och fotade i gräset och vid en rönn. Rönnbär kan man ha mycket roligt med fråga mina barn. Dom var jätte fina i sina nya Villervalla kläder i lilla och mörk turkos. Och igår köpte jag lilla glittriga basketkängor till Elwira, gissa om hon tycker om dom. Det gjorde även fotografen!

Skor Rosa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0