Lördag...

Vaknade tidigt såklart, den inbyggda väckarklockan ringer kl.6. Upp och åt frukost i lugn och ro framför datorn. Sen ett långt samtal med bästa grannen Anna A. Efter det blev det att måla första varvet i Wilgots rum, gick jätte bra. Ett lager till och sen duger det nog för lille herrn att flytta in. När jag målat klart åkte jag till återvinningen en sväng och sen ner på stan och träffade Fia och William som stod på loppiset på torget. Henri och barnen var ute på stan, så jag och barnen krammades en stund. Ludwig fick ett uttbrott och ville inte följa med pappa hem. Hoppas att det gick bättre när jag gick där ifrån och att han har det bra hos pappa nu. Barnen kommer hem vid lunch tid i morgon. Då ska vi grilla korv och mysa. Fia och William kommer ut på fm. Nu ska jag vila en stund. Sen får vi se om det blir en promenad innan målningen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad duktig du är!

Nu ska vi dra iväg, kommer nog bli en riktigt rolig kväll :)

2011-04-16 @ 15:27:33
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0