Idag kommer släkten på besök.....

Full rulle hela dagen skulle jag tro. Har en hel del att fixa, med marinera vårat kött som vi ska grilla, städa lite, plantera lite vårblommor och sen blir det att vänta på att dom ska komma. Per min morbor och hans fru Maria och så min moster Käthe. Elwira och Wilgot har fått för sig att Per är deras farfar. Barnens riktiga farfar gick bort innan Ludwig fyllde ett år. Ludwig var hans 13:onde barnbarn. Men så hade han 8 barn. Undra hur många barnbarn man kommer att få när det är dags, hoppas på några i allafall?

Igår var jag ute med ett gäng brudar från jobbet. Vi hade jätte trevligt på förfesten men sen blev det tyvärr inte lika lyckat. Först var vi in en sväng på Fik@ och sen gick vi vidare till Coctails...och där var det dåligt med folk. Sen hade jag turen att få skjuts hem av Sofies kille Linus, tusen tack! Skönt att slippa åka buss eller dyr taxi.


Grillat kött, ugnsbakade grönsaker och grillolja Receptbild - Allt om Mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0