12e bilden: En bild på din vardag.


Eftersom jag är ensam med mina tre underbara älskade barn så handlar vardagen hemma mest om att få allt att gå runt. Men på vardagarna mellan kl.8-16 sitter jag i skolbänken och pluggar till USK. Trivs jätte bra, men ser framemot den dagen jag är klar och kan börja jobba. Men att jag började skolan i samband med min och Henris separation/skiljsmässa kunde inte vara lägligare. Funderar ibland på hur det ska lösa sig när jag är klar med skolan, men det dröjer ett tag tills dess och förhoppningsviss har en del löst sig tills dess. Det är tur att jag har min och mammas resa till Turkiet att se fram emot och folk som om och om vissar att dom bryr sig om mig och mina små. Det behövs inte så mycket för att livet ska kännas lättare.

13e bilden: En bild från ett ställe du älskar.

14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.

15e bilden: En bild på barndomsvänner.

16e bilden: En bild på dig själv.

17e bilden: En ovanlig bild.

18e bilden: En bild på din fritid.

19e bilden: En bild som du är nöjd med.

20e bilden: En bild på dina närmaste.

21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.

22e bilden: En bild på en tid du saknar.

23e bilden: En bild från i somras.

24e bilden: En bild som gör dig glad.

25e bilden: En person som alltid gör dig glad.

26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.

27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.

28e bilden: En tokig bild.

29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.

30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ett bad blev det men glömde grejerna nere så struntade i dom :)

2011-05-01 @ 08:14:47
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0