Igår....

Hämtade barnen kl.13.30 promenerade hem i solsken, härligt. Snabb besök av Elin innan jag var tvungen att åka iväg.
15.00 läkarbesök på VC, fick medicin mot min bihållsinflammation så snart ska väl 3,5 veckas sjukdom vara över. Väl hemma igen vid 16-tiden så hade vi besök av Fam Samuelsson, jätte myssigt.
Henri lagade mat kycklingwook med ris, alla var nöjda och glada. Efter maten festad vi på Sandras goda bullar bla. mina favoriter med äppelfyllning. Bilder från em kan ni se på Sandras blogg monstermorsans.blogg.se.
På kvällen blev det en pratstund med grannen Anna. Blir alltid längre stund än vad man tänkt sig, så är det när man har trevligt!

Wilgot har sovit två hela nätter utan att äta välling vid 4-tiden, hoppas att det håller isig.


Nu sover Wilgot och har gjort sen vi kom hem från lämning av dom stora. Min sista lämning innan Henri ska vara hemma och vara pappaledig. Skönt! Elwira är inne i en trots period.
På måndag står jag till arbetsmarknadens förfogande. Så det blir en tur till arbetsförmedlingen, sen är det bara att jaga jobb. Har sökt några jobb redan och även studier. Vad som händer står i stjärnorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0