Ett stort tack till alla...........

Ett stort tack till alla som var med på Henri´s överraskningsfest och till er som var på Boda Borg. Han hade inte fattat ett dugg och är jätte nöjd med firandet. Trots skadorna och för mycket dricka! Konstigt nog så gick värken i fingret över till dagen efter värre var det med handen som blev skadad när han gick in i braskaminen här hemma.

Henri tackar även för alla bidrag till kryssningen! Blir att boka in en resa framöver då jag vet hur jag kommer att jobba. Ska till mitt ev. blivande jobb och hälsa på i morgon. Kommer nog att börja jobba som personlig assistent åt Oxelösunds kommun.

Kommentarer
Postat av: fia med 3

Oj vad jag skratta, räckte det inte med en smäll i båten var han tvungen att möta braskaminen hemma oxå.....

2009-11-16 @ 21:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0