Tradera vinst!

Nu har jag vunnit ett par bruna knickers, yes!

Idag har mamma och jag varit och shoppat i Nyköping. Ett par jeans shorts modell längre, 1 vit bh, trosor, en fin klänning i smock modell svart med vita prickar och en cerise kofta blev det. Så nu har jag kläder till student och 120-års fest i augusti. Henri och jag är bjudna på Anna Snäck, Fia Karlsson, Rille och Nilles gemensama 30-års fest på kanotklubben. Mormor ska vara barnvakt. Wilgot fick också en jeans keps med kort brätte.

På fm var jag och barnen ut till *holm och lekte med Fia, Elsa, Lovis, Lina, Elsa, Viktor, Mikaela, Anders, Olle, Noah, Ellinor och James. Trevligt att träffa lite mammor och en pappa. Barnen hade jätte roligt tillsammans.

Nej, nu ska jag g å och lägga mig. Ska åka med Fia med 3 upp till Stockholm i morgon. Fia ska på anställningsintervju och sen ska vi till IKEA och shoppa................... Får se vad jag kommer hem med. Ev, tvättsuge inredning. EN stol till Elwira tänkte jag och nya dricksglas.

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Kusin Anna

Hej kusin fick veta av din make att du blogga, så de är kul så man kan uppdatera sig om varann...Kristin bloggar med, finns på min sida hennes adress!!!

2009-05-25 @ 14:43:15
URL: http://vaderfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0