Mellandags rea på Villervalla....

t-shirt l/s DRK TOMATO W. STARt-shirt s/s SUMMER SKYbyxa DRK TOMATObyxa BLACKfodrad överdragsbyxa DRK TOMATOöverdragsbyxa BLACK


Passade på att shoppa 3 par mjukis byxor i stl 128 till Ludwig, tyvärr finns ju inte Lindex plyschbyxor i större storlek än 122. Och jag vet av erfarenhet att Villervallas plyschbyxor är i kanon kvalité. Sen shoppade jag två tröjor till Elwira och ett par termobyxor. Till Wilgot ett par överdargsbyxor. Fanns tyvärr inga överdargsbyxor i 128, Ludwig behöver också nya.

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej!

Jag googlade på lägenheter "almera" på google och kom till din blogg för att du lagt upp en bild därifrån. Jag antar att du redan varit där och bott på hotellet?

Jag tänkte bara fråga hur det var där? Hur var hotellet? Låg det nära till city? Vet du om det fanns några festgator nära? Du får gärna berätta lite!

[email protected]

2012-01-29 @ 00:54:53
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0