Helgen är över....

Då var helgen över...redan! Vi har haft besök från Norberg/Mexico. Matti och Sandra kom igår em och åkte efter lunch idag. Vi började med fika och en promenad bort till havet. När vi kom hem grillade vi och umgicks, trevligt. Dom sov i våran säng och Henri och jag sov inne hos barnen. Men tidigt i morse vandrade Elwira in till dom och kröp upp. Så Matti fick gå upp med Elwira när hon blev kissnödig.... Senare tyckte Elwira att dom skulle gå upp så hon gick in till dom och drog bort gardinerna och deklarerade - Nu är det morgon!

På em idag var Elwira och Ludwig bjudna på pirat och prinsses kalas. Elwira gick som Tingeling och Ludwig som pirat. Så fina så....Elwira med rosa ögonskugga, lockar i håret och läppglans, så stolt! Ludwig med randiga brallor och svart pirat t-shirt från semestern med mormor, lapp för ögat, krok och pistol. Blev tyvärr inget bra kort, dom var för uppspelta. Får höra med födelsedagsbarnets mamma om dom tog några fina kort.

När barnen var på kalas åkte jag och mormor upp till IKEA och lämnade tillbaka badrumsskåp, spegel och en handdukshängare. Skönt att det är avklarat, har inte haft tid/ork/möjlighet men nu behöver det inte hänga på mina axlar längre. Och så fick jag tillbaka över 2000:-. Skulle köpa en toarullehållare men den var slut. Blev tre ramar 30*40 och ett paket batterier. Ramarna ska innehålla 3 kort på barnen när dom är små. återkommer med bild när dom är i ram och uppsatta.



Detta kort på Wilgot.



Tiden går fort....mindre än tre veckor tills Wilgot fyller 2-år. Väntar med spänning på ett nytt syskonkort på barnen.


Kommentarer
Postat av: sofi

Jag har ett par i storlek 80 men dom kan Lilly ha snart =)

2010-10-19 @ 20:18:32
URL: http://www.sofiiin.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0