Trött!

Somnade på soffan en stund men nu sitter jag här. Ska snart lägga mig i sängen. Har jobbat idag och igår. Igår var jag i Katrineholm och jobbade med Svenska spel. Iidag skulle jag bjuda på trekantssmörgåsar från Smörgås nisse men ICA var försenade med sina varor. Efter många timmars väntan på lastbilen så fanns inga smörgåsar med till mig. Problem med orderhaveri, suck... Så jag fick istället bjuda påkladdkaka. Som jag förövrigt ska göra i Norrköping på ICA Spiralen. ICA firar 20 år med ica-kortet. Så det sk bjudas på kaffe och kladdkaka och tipspromenad. SKönt att vara på banan igen, men det känns i kroppen. Sover gott gör man.

Henri har varit hemma och vabbat idag. Vårat lilltroll kräktes igår morse och några gången under dagen igår. Men nu mår han bra. Hoppas att dom andra klarar sig. Fler av dom andra dagbarnen som varit dåliga. Wilgot klarade inte ens inskolningen innan han blev sjuk. Men det är bara att gilla läget, det lär säkert bli en del sjukdom framöver. Vi får se om vi åker på vattkoppor, vore skönt att ha det avklarat.



Dom har vuxit lite på ett år, våra finingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0