Stall

Ikväll har Elwira ett helt stall i sängen, 3 hästar. Barnen har sina roliga stunder, undrar var dom får allt ifrån.

Idag har Elwira och jag varit på Blingo visning hemma hos Sandra. Tuva och Elwira lekte för fullt. Tuva är Elwiras stora idol. Dom är lika, konstigt! Vi har umgåts väldigt mycket och Elwira har tagit efter idolen. Nu hinner vi tyvärr inte träffas så ofta eftersom vi jobbar. Men när vi träffas har vi trevligt.
Jag handlade inget idag eftersom jag ska ha egen träff den 24/2. Kommer nog att köpa en rosa t-shirt med ett lejon på och den blingo möstrade klänningen i lime till Elwira och så något av nyheterna som kommer till Ludwig. Om det är något somhan vill ha. Spännande med nya kläder. Ludwig kommer att få många bilar t-shirten från Me & I och kanske något mera. Kanske köper jag fjärillslklänningen också. Wilgot får nog inga kläder nu.

Måste sätta mig och lägga ut massa kläder på tradera, har en stor hög som jag vill bli av med. Kanske jag ska ta och fota lite kläder nu så det är gjort. Först ska jag beställa nya mailingbags från emmis.se. Suveränna att skicka i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0