Helstekt fläskfile med wiskysås

Helstekt fläskfilé med whiskysås

I morgon eller i helgen tänkte jag laga Helstekt fläskfile med wiskysås, ljumna tomater och rotgrönsaker i ugn. Inspiration från Tempos recept. Så innan jag hämtar barnen hos dagmamamman idag ska jag till svägerskan och hämta lite wisky. Känns lite onödigt att köpa en flaska när man behöver 4msk och ingen i familjen dricker wisky. Hoppas att det blir gott för snålvattnet rinner redan.

Nu har Wilgot blivit klippt, fina killen. Det var jag som klippte honom, inte det lättaste, kittlig på halsen är killen. Just nu står han och tittar på granen. Det enda julpyntet som är kvar, det andra har vi städat bort idag, skönt. Sen har jag ringt och sökt tim vik och ska ringa till en annan i morgon. Men just nu verkar dom inte behöva folk, tråkigt. Men nästa vecak ska jag dra igång demojobbet igen. Hoppas på flera uppdrag i februari. Har 7 bokade i januari. 2st frukost demosar, sak bli kul. Sak finslippa på mitt personliga brev och skicka iväg.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter gott!

Ska hämta ungarna nu. har sökt utbildningen som jag pratade om idag och ingt facket om saker jag var tvungen att fråga om. Så skönt! Så ska vi till biblansen och låna böcker om dataprogrammen jag pratade om. Ska testa själv först.

2010-01-07 @ 13:15:21
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0