Stockholm

I morgon tar jag tåget till Stockholm med Sandra, Mattias och 2 kompisar till dom. Planen är att vi ska gå på Grönalund och sova på vandrarhem. Ska bli skönt med egen tid och att få sova utan att bli väckt av barnskrik. Hoppas på att det inte regnar. Då får vi hitta på något annat, shopping kanske!? Eller vad säger du Sandra???

Idag ska vi bara ta det lugnt. Elwira gick upp vid 4-tiden så man är lagom sliten. Igår fick jag mitt starpaket från PartyLite, kul att packa upp ljushållare och alla papper. Så igår kväll pluggade jag för fullt. Som det ser ut nu så går jag ut på min första visning den 13/9. Men jag kanske hinner boka in någon innan dess. På tisdag åker jag på basträningskurs i Linköping.



Kommentarer
Postat av: sandra

Det får inte gå för lång tid innan nästa utflykt!

2009-09-07 @ 19:52:13
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0