Tjejkväll/killkväll

P.S. I Love You

Igår kväll var jag hos Sandra och tittade på film PS. I love you. En riktig tjejfilm, helt klart sevärd. Det blev också en del tjejsnack. Mattias åkte hem till oss och tittade på film med Henri och Kim. Kim är en av Henris bästa vänner och Ludwigs gudfar. Ludwig är helt tokig i Kim och tjattar på honom hela tiden.

I em fick jag Partylite leveransen. Så nu är det bara att komma förbi och hämta era ljus mm. Wilgot har hållt sig vaken från 11 till 18 idag. Hoppas att han sover hela natten.....

På lördag ska jag och Ludwig åka med Sandra och Tuva till Kolmården, myssigt att åka med dom stora bara. Nästa vecka är det Astrid Lindgrens värld som gäller tis till ons. Vi har hyrt en stuga, ska bli myssigt. Sen på torsdag kväll ska Henri och Ludwig åka finlandsfräja med Marita och Sebbe. Gissa om kusinerna kommer att ha kul ihopp?!

Sitter och väntar på att klockan ska bli 20.00. Ska titta på Unga mödrara på 5:an. Jag älskar att lyssna på norskan.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag vet inte vad hon gjort med den faktiskt :( såg det oxå igår.. hihi världen är liten var och hälsade på nathalie och Bassen i torsdags och de visste vilka ni var..haha..

2009-08-03 @ 10:56:10
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0