Backlucke loppis!

Igår stod jag på Jogersös backluckeloppis och sålde. Det gick bra trots dåligt väder. Sålde för 725:-. Dom tog ingen avgift eftersom det regnade. Men det kom mycket folk ändå. HAr massor med saker kvar och mer att rensa ut så det blir npg flera ggr. Mamma var med och hjälpte till och hon blev helt såld. Hon gillar att sälja. Mamma och pappa ägde affär ihopp från jag var 8 år. Mamma slutade jobba där när jag var typ 18 och vid årskiftet avvecklade pappa affären och flyttade den från Flen till en lokal i Nyköping. Så hon kan sälja min kära mor!

Snart ska jag och Sandra åka till Hälleforsnäs och hämta en Lo loftsäng till Leo. På em ska jag med barnen till Skrakvägens lekpark. Sara och barnen kommer ditt och jag tror att Sandra skulle hänga på också. Ska ta med kameran och ta lite bilder. Nej, nu ska jag fixa lite mellis till em innan jag hämtar Sandra.

/ Kram

Kommentarer
Postat av: sofi

Jag tar mig gärna en titt på mammakläderna =) Kram sofi

2009-07-25 @ 19:52:37
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0