Shopping

Igår var Wilgot och jag med mormor och shoppade i Nyköping. Henri var också med men han gick själv. Hittade en hel del på rean åt barnen. Tittade inte på vuxen kläder! Köpte bland annat trosor till Elwira. Det blir hennes första så himla söta, barbapapa, fem myror, lila spets och bamse blev det. Svårt att välja finns så många fina. Och än så länge så behöver hon inte så många. Ludwig fick ett par svarta pop jeans och en blixten tröja. Tröjan ville han inte ha så den köpte moster till kusinen. Trode verkligen att han skulle bli jätte glad för den tröjan men den dög inte. Men det gör inget jag är ju inte så förtjust i såna kläder som ni alla vet!!! Wilgot fick en rutig fix kofta och en randig brun tröja från pop. Jätte fin som jag tittat på många gånger. Sen fick Elwira en svart "kina" klänning som hon ska ha på Wilgots dop, rosa mjukisbyxor från pop och så en brun och vit manchester tunika pop, en röd blus/tunika med vit mistel mönster pop.

Idag har jag varit på öppna med alla barnen. Vägde våran guldklimp, 6.5kg stannade vågen på! Han passade på att kissa ner mamman på samma gång, bussunge! Lunch åt vi på ICA med Fia och co. Sen åkte vi hem och sov hela högen tills telefonen ringde.

Vill passa på att gratulera Mattias som klarade uppkörningen till Taxikort, hopppas att skrivningen i morgon går lika bra.

Ny kamera köpte vi också igår så nu ska jag försöka lägga in lite bilder på barnen från dagen! På fredag kanske det blir lite modevisning!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack/Mattias

2009-01-27 @ 20:28:41
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0