Långtråkigt

Vad tråkigt det är när man inte kan hitta på något eftersom barnen är sjuka/hängiga! Hoppas att febern nu har gett med sig. Elwira har varit på VC idag och allt var bra, crp 13 alltså en virus infektion. Bara att vänta på tillfrisknad. Just nu sover Ewira och snart Wilgot. Ludwig sitter i soffan och spelar fiskspel (sånt som går på batteri).
Mormor har fortfarnade lunginflammation, men har fått ny penicellin. Idag har hon röntgat lungorna, vet inte vad hon fick för svar. Ska ringa till henne senare, hon sover nog nu!
Henri jobbar em idag och fm i morgon sen ska dom ha personalfest. På lördag ska jag ha kjusparty så då åker Henri iväg med barnen. Wilgot får vara hemma och lukta på alla ljusen.

Igår var jag på promenad med Lotta och Elvis. Sen bjöd hon på smoothie och the. Jätte myssigt! Elvis stod ute och sov tills vi gick hem. Han är duktig och sovera hela fm. Wilgot var vaken och lånade Elvis Fischer price gunga, kul tyckte han.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mysigt med promenad, jag har aldrig träffat lotta och Elvis! man bara jobbar sover och tjurar ;-)

2009-01-15 @ 17:32:37
URL: http://monstermorsans.blogg.se/
Postat av: Sandra

Lite nya inlägg vill jag ha!!!!!!!

2009-01-18 @ 19:36:24
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0