Feberfria

Idag verkar det som att barnen är feberfria, hoppas att det håller i sig. Elwira har varit dålig sedan i fredags kväll och Ludwig sedan i söndags. Förhoppningsvis kan dom gå till sin dagmamma i morgon eller på fredag.
Ludwig är jätte trött idag, han och Henri ligger i hans säng och läser. Elwira sover sen en timme tillbaka. Wilgot har nog somnat på filten på golvet och jag ska straxt lägga mig och läsa. Mia sanningen om Gömda! Snacka om att Mia och Lisa M har total lurat oss läsare. Återkommer senare med lite bilder tänkte jag.

/Mthess

Kommentarer
Postat av: anette

mina barn är oxå feberfria idag... förhoppningsvis kan dom få till dagis imorgon!

kram på er

2009-01-13 @ 20:38:03
URL: http://caabc.wordpress.com/
Postat av: Sandra

Har inte läst böckerna... Men tänk om det är den nya boken som inte är på riktigt :-)

Nej, skämt åsido... Liza har visst bett om ursäkt och sagt att det är en bok baserad på en händelse och inte en sann historia som hon sagt innan.

2009-01-15 @ 17:32:01
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0