Köttbullar i stora lass....

Igår när jag fick hem barnen från Henri fick jag hjälp av mina små hjärtan att rulla köttbullar. Elwira var jätte duktig medans Wilgot bara kladdade. Men efter att ha fått prova var han nöjd och vi andra kunde rulla i lugn och ro. Ludwig stack iväg direkt med Ludde för att leka. Han saknar sina kompisar hos pappa. :(
Idag är det hemma studier som gäller, sista uppgiften på Lindrande vård som jag arbetar med. I em blir det stor
kok igen, kalops står på menyn. Och klockan 18 är det stor avslutning på Ludwigs fotboll som bara han och jag ska åka på. Mormor blir hemma och vaktar dom små. Det blir en hel del vaktande av mormor den här månaden. Jag försöker jobba så mycket som möjligt och det blir mycket kvällar. Tur att vi har värdens bästa mormor/mamma som alltid ställer upp i vått och torrt.
På onsdag ska Sandra och barnen komma över på middag, blir inte så ofta nu för tiden, det måste vi ändra på. Men igår träffades Sandra och jag en stund, promenad och fotografering för Sandra vid Lindsbacke (tror jag det heter), myssigt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0