BRAVO kola

225
Ligger på sofffan och äter BRAVO kola, men snart är dom slut. Sandra, vi skulle ha åkt till BRON och bunkrat! Mina favo är hallon. Sandra och jag har varit ute i skogen vid Palstorpshage och plockat lite svamp, tratisarna börjar komma. Barnen är hos Henri. Så jag njuter av att vara barnledig.

Idag har jag varit och lånat kurslitteratur på biblioteket Barn och Ungdomsjukvård en av kurserna jag ska läsa i höst, intressant! Resten av kurserna jag läser i höst är Psykolgi, Rehabilitering och Habiliterng, Lindrande vård och Geriatrik. Och så ska vi ut på 4 veckors praktik, hoppas på att få komma till Kvinnokliniken. Annars blir det vårdcentral.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hade varit gott! Bilder från semestern kommer någon dag!

2011-08-16 @ 20:43:02
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0