Vi ska åka på kryssning.............

Vybild på Cinderellafartyget

10 april kommer nog jag och Henri åka på kryssning med Sandra och Mattias. Vi ska bo i Lyx-hytt, äta tre-rätters, dricka gott och gå på SPA. Henri fick pengar till kryssning när han fyllde 30. Ska bli så himla skönt att åka bort och bara njuta av att vara barnfria. Blir att boka under em, måste prata med Sandra först och höra vad dom vill ha för hytt och om dom vill ha någon SPA behandling. Henri ska nog göra lerinpackning och jag kurbad med halvkroppsmassage. Egentligen vill vi äta buffé, men det är fullt på alla sittningar utom kl 21 och det tycker jag är för sent.

Min mamma och Mattias mamma ska vara barnvakt åt våra barn. Tack för att ni ställer upp.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo men det är ingen favorit.

Jag har den dyrare varianten, i aubergine.

2010-03-09 @ 19:23:15
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0