Kråkes bokklubb

Kråkes lekbok

Ikväll blev det Kråkes lekbok som vi läste på soffan. Fick den i brevlådan idag. Kråkes böcker är alltid lika populära. Med boken fick vi också en ljudboken Kråke i skogen. Så nu ligger Ludwig i sängen och lyssnar på den och Elwira läser Barbapa flyttar, Wilgot sover redan gott i sin säng. Om det är någon som vill gå med i bokklubben så hör av er så värvar vi er gärna.
Nu ska jag lägga mig på soffan och läsa Sockerdetektiven, som jag lånat på biblioteket. Jobbade tillsammans med författaren på MAXI, så självklart vill jag läsa den. Man är ju nyfiken. Sen ska jag titta på Grey´s. Henri ligger i ett bad.


Kommentarer
Postat av: Marine

Hejsan!

Du hade kommenterat i min blogg och undrat ikring underkläder. Jag har färdigt till tjejen i stll 98. Om du mailar mig så kan jag skickar över bilder om du är intresserad.

Vänligen

Marine

2010-03-24 @ 21:15:57
URL: http://mari78.blogg.se/aelsklingsbarn/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0