Bakat

Jag och barnen har bakat muffins med blåbär och hallon i, så nu är vi mätta i magarna! Sen har jag förberet morgondagens middag, gammel mormors kycklinggryta, mums!
Ev. åker jag med barnen och mormor till Tropicarium i morgon fm.

1 Feb börjar jag inskolning på INVITA. Privat hemtjänts i Nyköping. Känns jätte skönt att få mera jobb. Hoppas att det blir bra och att jag kommer att trivas. Kommer att börja i Stenkulla gruppen till och börja med. Sen jobbar jag även kvar på Retailhouse. Har inte så många uppdrag i feb/mars men sen rullar det på. Får se om jag har kvar dom eller bara jobbar i hemtjänsten, det får framtiden utvissa.

Nu ska barnen bada och sen blir det snart sängen för alla tre, trötta är dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0