Snöoväder!

Idag blir det mest TV tittande här hemma. Jag är fortfarande inte riktig pigg. Henri köpte Sinova på apoteket åt mig igår, dom fungerar jätte bra på förkylningen. Men jag har lite feber. Hoppas att den gått över tills i morgon em. Ska på inskolning mellan 16-22. Barnen är rastlösa. Men domkan inte gå över till sina kompisar för deras mamma är också dålig idag. Typiskt!

Nu ska jag gå ut i köket och se vad vi ska äta till middag och ev. ska jag baka kolakakor enligt min farmors recept. Det ska vara honung i. Har nog inte ätit dom sen jag var 15 år. Men först måste jag diska upp det som står på bänken, suck!


Kolakakor

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gott med kolakakor.

2010-02-03 @ 18:50:15
URL: http://monstermorsans.blogg.se/
Postat av: Mthess

Dom blev goda! Men nästa gång ska jag grädda dom lite mindre.

2010-02-03 @ 19:58:56
Postat av: Kristin

Jo men inte blev jag rikare på det ;)

2010-02-03 @ 22:13:58
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0