Full rulle hela veckan.....

Idag har vi röjt och fixat mest hela fm. Elwira och jag har också bakat after eight kladdkaka till morgondagens BLINGO visning, mums. Snart ska jag lägga mig i ett bad, innan det är dags att åka till jobbet. 16-21 idag.
I morgon jobbar jag 12-16. Så det blir att skynda sig hem till visningen som börjar 17.30.
På torsdag är det dags att dema igen. Den här gången är det Arla frukost som gäller på ICA Kvantum/Maxi Nyköping, skönt att vara på hemma plan. Det ska bjudas på youhurt/juice/ost/keso mm. Mycket att hålla reda på men det gillar jag.
På fredag är det jobb mellan 14-21 sen är jag ledig hela helgen, Henri jobbar hela helgen. Funderar på att göra ett nytt försök med att åka till Kolmården. Någon som vill följa med den här gången?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0