Påskharen har varit här..........

Igår och i natt har påskharen varit på besök hemma hos oss. Kul och se ungarna letandets efter påskägg med fint innehåll. Alla barnen fick varsin keps och hela familjen fick ett stort ägg fullt med godis. Av mormor fick barnen också fina påskpresenter. Elwira fick trosor och Polly Pocket docker. Ludwig fick en Ben 10 lego figur och Wilgot en traktor. Alla presenter var väldigt uppskattade

Idag åkte vi till min moster i Stockholm och åt god påskmat. Alltid lite extra jobbigt att hålla reda på barnen när man är hemma hos folk som inte har barnvänligt hemma, men det gick över förväntan. Wilgot och Elwira var påsk kärringar men jag missade tyvärr att fota igen, suck! Lagom trötta satte vi oss i bilen och i Södertälje tänkte jag passa på att tanka. Men det gick inte så bra eftersom min plånbok var kvar i hallen hos min moster. Så det var bara att köra tillbaka och hämta den. Men tillslut kom vi hem ca. 1h senare. Hoppas på sovmorgon i morgon. Wilgot har sovit jätte bra i ca. 2 veckor nu, ingen välling efter läggning.

I morgon ska vi äta lite påsklunch här hemma. Köttbullar, prinskorv, gravad lax, sill, ägg och potatis. På em får vi besök av vänner och ska bjuda på porterstek med tillbehör, längtar redan.

Nu ska jag fixa ett vinter kollage...........

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad gott. jag är ju också din vän, när ska vi komma och äta porterstek? ;-)

Kolmården låter skoj, vi får höras. hade tänkt fixa rummet men det kan vänta.

2010-04-03 @ 21:26:23
URL: http://monstermorsans.blogg.se/
Postat av: fia med 3

Vilken tur att ni längtar för det gör vi oxå! När skall vi komma? Våra barn la vi vid 22 tiden så vi hoppas på lite längre sov morgon än 4.25 som det blev imorse.....



Kram

2010-04-03 @ 22:42:03
URL: http://blingofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0