Dags för nya auktioner på tradera....

Fotat massor med kläder och skor som jag ska lägga ut på tradera ca.40st. Och nu har jag laddat in dom i datorn, men det får räcka för ikväll. Hoppas att jag hinner/orkar göra klart auktionerna i morgon. Hela dagen har gått i 110 känns det som. Tänkte ta det lugnt och bara softa, med så blev det inte. Elwira plockade ner alla sina böcker från hyllan och sen blev det så att mamma sorterade och plockade med allt överallt............. Någon som är intresserad av Flexi track banna med tre bilar och div. special grejer? Plockade bort den ur stora lådan under Ludwigs säng, nu är det små lego i den. Barnen har fått "låna" av min kusin som bor i USA.
Benjamin kom över och lekte med Ludwig från 10-tiden till 3-tiden. Dom hade jätte kul. På em gick dom ut och rullade megastora snöbollar tillsammans med Elias. Sen kom hela blöta gängen in och lekte med legot och hade jätte kul. Roligt för killarna som kommer att börja spela fotboll tillsammans den 14 april.
Vid 3-tiden kom fam Samuelssons och vi fixade middag grillat stod på menyn och till efterrätt blev det gino, varm frukt/bär med choklad, mums!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0