Auktioner

10 auktioner har jag lagt ut i kväll, mer orkar jag tyvärr inte idag. Men 10 är bättre än noll. Är helt slut i kroppen och knoppen blir snart sova på soffan med gubben. Henri vill se film men jag vet att jag kommer att somna. Demat idag och igår kväll jobbade jag på INVITA. I morgon blir det Dema igen, juice, smoothie, musli och bröd bjuder jag på från Pauluns.

På lördag är det dags 14.10 går bussen till färjan. Ska bli så skönt att komma bort och bara umgås med Henri, Sandra och Mattias. Äta och dricka gott och njuta av att vara barnfria tillsammans. Kommer inte ens ihåg när vi var det sist, måste vara innan Wilgot föddes i allafall.

Ludwig och Elwira har gjorde varsin jättefin vårtavla igår på ateljén.  Fotade precis för att lägga ut här, självklart dog batteriet när kortet var taget, typiskt. Blir att ladda telefonen och lägga ut bilden senare.



Här kommer den utlovade bilden.


Kommentarer
Postat av: Mthess

ca 550kr i förtjänst blev det på mina 10 auktioner.

2010-04-11 @ 19:55:44
URL: http://www.famskarp.blogg,se
Postat av: Kristin - En mammas fotoblogg

Lycka till! måste oxå lägga ut några så man kanske får lite fickpengar när skolan börjar :)

Allt bra med er annars?

2010-04-12 @ 00:01:27
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0