Tradera

Nu har jag varit duktig och lagt ut 11 auktioner på tradera. Har en del kvar som jag hade tänkt lägga ut idag men orkade inte med flera just nu. Måste finansiera mina kommande Villervalla inköp!!!!!!

Idag har jag varit ner på BVC och vägt och mätt Wilgot 11255g och 74cm. Nästa vecka ska Wilgot vaccineras. Han räknas som riskgrupp efter sina andningsproblem i våras. Hoppas att han är fris tills dess. Förkylningen verkar ha kommit till honom nu. Konstigt vore väl annars när alla andra i familjen är hängiga.
Elwira däckade 16.30, blir intressant och se hur länge hon sover....... Ludwig tittar på Bolibopm aoch äter kvällsis, han är också trött. Wilgot sover också sendan 18-tiden.
Ikväll ska jag nog virka lite...... Här kommer en bild på min kanelbulle.


Kommentarer
Postat av: sandra

Vill Wilgot ha brallor efter leo? Lime, bruna plysch och bruna frotte har han.

2009-10-11 @ 08:20:01
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0