Röja ur garaget!

Idag kommer fam Sköld/Eriksson hitt och hämtar våran gamla Billybokhylla med tv-bänk så himmla skönt att bli av med den. Skulle ha satt ut en annons för länge sen men inte kommit till skott. Nu ska vi bara sätta ut en annons på konvektor elementen, någon som behöver i en sommarstuga eller dyl?
Sen är det en del annat som står kvar i garaget efter loppisen på Jogersö i sommras. Garaget måste tömmas så jag kan köra in bilen igen. Har inte lust att skrapa rutor i höst/vinter och så har vi motorvärmar utag där också!

Ludwig och Elwira bygger koja i hallen! Tidigare satt omoch ritade i sina målarböcker från Me&I som mamma fiskade på mässan. Måste köpa nya tuschpennor alla uddar är intryckta! Förrästen så har Elwira börjat rita huvudfotinger. Det är skillnad på brorsan och syrran. Ludwig gjorde sin första i sommaras. Men han pratade rent när han var 1,5.

Kommentarer
Postat av: Linda

City gross har skickat ut ett kupong häfte och där fanns det en kupong med tuchpennor billigt.

2009-10-10 @ 13:18:29
Postat av: Nathalie

hej! Jag har inga pengar på mobilen därför har jag inte svarat på dina sms. Jag kommer tyvärr inte. Men tack för ingjudan:)

2009-10-11 @ 10:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0