Födelsedagspresenter?

Funderar på vad vi ska köpa till Wilgot i ett års present? Han har ju det mesta i leksaksväg eftersom han han har två äldre syskon ;). Det ända som jag hittat är en mick som man kan lära sig räkna och dyl. med. Tänkte köpa en son till Elwira när hon fyllde två men hittde ingen då. Kläder det har han i massor, fast det är alltid kul med nytt!!!!

Hade planerat att handla Villervalla kläder på Underbara barnmässan, med det fanns inga! Den här mössan vill jag köpa till Wilgot, behöver en som går att knytta....han drar gärna av sig mössan hela tiden. Hittar massor med kläder som jag vill beställa. Skulle vilja köpa så jag kan matcha alla tre till fotografering. Har beställt tid på Bildproffsen en serie på 8 bilder. Dom ska också fotas på Öppna, så vi kan ge bort kort till släkten. Det blir nog en beställning senare idag, någon mera som vill beställa något?

mössa med band LAVENDERtröja l/s LAVENDER
klänning l/s BENVIT/GRÖNA TRÄDstrumpor GRÖN

klänning LAVENDERtröja l/s GRÖN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0