Feber

Efter 2 veckor med feber från och till runt 38 grader så fick Wilgot 39 graders feber igår em. Så idag på morgonen var det bara att ringa in till Barn igen och få en tid. Fick tiden 9.00, då var kl. 8.30. På 30 min klädde jag 3 barn och lämnade två hos dagmamman. 9.02 var jag inne på Barnkliniken. Snabba puckar!
Där inne konstaterades öronkattar, virus infektion och efter 2h åkte vi hem igen. Att vi blev kvar i 2h berodde på att dom ville ha ett urinprov efter 2 flaskor med dryck så kom det efterlängtade kisset. Nu sover han gott efter dagens bravader. Hoppas att febern ger med sig så att det inte utvecklas till en öroninflammation. Nu hör jag att han är vaken......................

Kommentarer
Postat av: Linda

Stackare.. Krya på dig Wilgot !

2009-10-19 @ 18:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0