Kalas........

Snart ska Ludwig och jag åka iväg på kalas. Benjamin fyllde 5 år i veckan, stora killen. Jag ska ha med mig mina ljus så får vi se om det är några kalasande mammor/pappor som vill handla boka/egna visningar framöver. Ligger lågt just nu, då jag inte vet min arbetstider. Inte så kul att behöva boka om visningar för att man ska jobba. Lite tråkigt då det är kanon erbjudande för värdinnorna. Värdinnan får extra mycket i produktillgodohavande.
Pepparmint & Vit choklad 
Härlig juldoft pepparmint och vitchoklad.Rubinröd-kollektionen
Den här fina stormlyktan fick jag hem i veckan. Blir fin att ställa fram i jul.

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Nina

Haha. Familjen Skarp - en vass familj!

2009-11-22 @ 19:41:44
URL: http://snottra.blogg.se/
Postat av: fia med 3

Tack så mycket för att ni kom på kalaset och tack så mycket för presenten, benjamin är så glad för sitt halsband. Får ursäkta hans humör men han var så trött när allt började, han tyckte väntan var för lång...... Kram på er

2009-11-22 @ 20:39:46
Postat av: sofi

Ja jag gillade chokladen, tyckte den va jätte god faktiskt =) Är inte så mycket för choklad annars men denna slank ner..

2009-11-24 @ 21:28:25
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0