Börjat jobba..........

Igår var första dagen på mitt timvik som personlig assisten. Ni kan gissa om jag var helt slut när jag kom hem. Jobbade mellan kl. 06.45 och 15.45. På vägen hem hämtade jag kina mat och när Henri, Wilgot och jag ätit oss mätta somnade jag på soffan en stund. Sen kom Fam Eriksson/Sköld hit med Elwira och Ludwig. Dom hade varit och lekt där under em, och haft jätte kul.

I torsdags var hela Fam nere på stan, jag, Ludwig och Elwira vaccinerade oss. Nu är det bara Wilgot kvar och han ska vaccineras i morgon tänkte vi. Blir att åka ner direkt vid 9-tiden i morgon för sen ska vi gå tipspromenad/motionsbingo på Jogersö. Och på em blir det 5-års kalas. Får se om det bara blir Ludwig och jag eller om Elwira får följa med också. Hon har lite feber efter vaccinationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0