Valborg/1Maj

Igår var jag, Ludwig och mormor ut en sväng till Skavsta. Växlade pengar och tittade på flygplan. Sen ville Ludwig åka hem till mormor och Doris så det gjorde han. Då åt jag och Henri biff och strips med Elwira. Medans Ludwig mumsade fiskpinnar hos mormor. Gott var det!

Idag har jag och Ludwig varit med Sandra och Tuva på Moraträsk i Nyköping, Sandras systrar Stina och Sofi var också där. Ungarna tyckte att det var kul. JAg är inte så förtjust i Moraträsk! Men vad gör man inte för sina barn..... Innan vi åkte därifrån var vi till Kina och hämtade mat, mums! Sen gjorde vi friterade bananer till efterrätt. Gjorde först en smet med ägg i men den var inte bra så jag fixade snabbt en ny med bakpulver i. Så nu har vi frityrolja hemma, får se om det blir någe mera fritering av i framtiden. Gott är det. Kanske man ska prova att fritera fisk, edt har jag inte ätit på väldigt länge.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Eller färsk Ananas kanske? Då kommer jag :-)

2009-05-01 @ 19:39:44
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0