Idag

Idag har det hänt mycket, full rulle hela dagen! Vid straxt efter 7 i morse åkte jag och hämtade Fia med 3 sen bar det av till storstan. Fia skulle på anställningsintervju och sen skulle vi åka till IKEA. Men det blev inget IKEA. Det vart en sväng shopping inne i Stockholm istället. Och när Fia var på intervju passsade jag på att klippa mig. Så nu är jag korthårig igen och det är så snyggt. Är så j...a nöjd! Bild kommer.
Vid 16 tiden var jag och Wilgot hemma igen. Hämtade Elwira och Ludwig på gympan och sen gick vi till Samuelssons. DÄr blev det lek, tjejsnack med Sandra och Stina (Sandras lillasyster) och mat. Klyftpotatis och grillad korv och till efterrätt paj -hallon/persika/rabarberpaj. Allt var jätte gott. Sen var det bra att packa in alla barnen och köra hem. Nu sover alla barnen gott. Elwira i sin säng, Ludwig i våran och Wilgot i sitt och brorsans rum. För nu ikväll har Wilgot flyttar från mammas och pappas rum. Så nu blir det att springa på nätterna för mamman........men fungerar det inte får han flytta "hem" igen.

SOTERA - JAg håller på och röjer bland ungarnas saker. Rensar och plockar ihopp till loppis/tradera/återvinningen/ ges bort och sånt som ska sparas men plockas undan. Är ni intresserade av beg. kläder kom förbi och titta. Funderar på att ha loppis här hemma någon dag. Ska också stå på Rosvalla i september. Men ditt kan jag inte ta med allt. Vill göra mig av med påslakan, leksaker, böcker, vagn, babyskydd, sängmobil, mjukisdjur mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0