Grilla

Snart kommer Sandra och barnen hit. Vi ska grilla senare i em. Fläskytterfiléoch korv  med pastasallad, mangodressing och till efterrätt blir det fritterade bananer, annanas och tårta, mums!Gubbarna är och spelar Warhammer. Blir intressant och se vilka som har vunnit Mattias eller Henri och Gabriel.

Har varit duktig och rensat i Elwiras garderob. Hoppas kunna sälja lite. Ska stå på loppisen på Rosvalla i höst. Men jag kanske lägger ut en del på tradera. Men jag väntar nog tills vi kommer hem från Kreta. Om någon är intresserad av att köpa beg tjejkläder upp till 74/80 hör av er. Har också en del killkläder i små storlekar om någon är intresserad.

I morgon ska jag åka in till stan med min mor. Ska shoppa byxor/shorts/knickers till mig tänkte jag. Kanske blir det lite underkläder också. På em ska jag och Fia iväg på en träff.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag köpte Vincents converse på tradera för 150 kr. Det bukar annars kunna finnas på sport affärer men då för det dubbla priset.

2009-05-23 @ 17:39:54
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: sofi

Jag kanske är intresserad av kläder, den som lever får se :P

2009-05-23 @ 19:32:54
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0