Sova

Sen ungefär en vecka tillbaka sover Wilgot hela nätterna utan att äta. Jag ammar honom på morgon kvisten och han får ersättning under dagen och kvällen. Banangröt är gott men inte fruktpuré. Kladdig blir man när man äter, hela ansiktet och händerna.
Favoriten just nu är att ligga uner badygymet och träna. Mina lår behöver tränas, knossig som han är. Jätte myssigt tycker mamma. Vi får se om vi behöver använda säkerhetsnålar i dopklänningen på lördag!

Ludwig vill att vi ska ta bort stödhjulen på hans cykel och ta fram trehjulingen till Elwria. Vet inte om hon kommer att nå ner till marken, hoppas det. Ska bli intresseant och se hur det ska gå för Ludwig att lära sig att cykla han som inte har så mycket tålamod. Men han får väl hålla på och pulla själv. Det gjorde jag när jag lärde mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0