Promenad

Tog en promenad till dagmamman när jag hämtade barnen. Vannis  och Tuva möte oss där och sen gick vi hemåt oss. Myssigt att gå i lugn och ro och prata skit medans barnen lekte. Får inte gå för många dagar utan att jag får träffa Vannis, för då saknar jag henne. Precis som hon skriver i sin blogg. monstermorsans.blogg.se Ludwig höll på att bli överkörd ett par ggr. Mycket trafik på cykelbanan efter 14.30.

Wilgot vill inte sova, så nu ligger han på golvet och leker med babygymet. Kul! Stora killen har nu börjat med smakportioner av gröt. Elwira och Ludwig tycker att det är kul när han äter och vill gärna smaka. Banangröt och katrinplommon.

Vannis - Grattis till lyckade auktioner på tradera! Får bli nya fynd på Ullared!


Kommentarer
Postat av: sandra

tack tack... men jag har inte så mycke pengar ändå...

2009-03-13 @ 11:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0