Länge sen sist!

Massor har givetvis hänt sen sist!

Idag har jag och barnen varit till Vivesta en sväng efter att jag hämtat dom på Solrosen. Mormor var också med. Alla barnen badade. Tror att det är minst 23 grader i vattnet.
Igår var jag och mormor på Femöre utan barn, så himla skönt med egen tid!

Ev. kommer jag, mormor och dom stora barnen åka till Astrid Lindgrens värld i augusti. Vi tänkte hyra en stuga så man kan gå 2 dagar. Sen kanske hela familjen åker och hälsar på lite kompisar ev. till Uppsala.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gå två dagar! Annars hinner man inte med att leka.

Men inte när det är typ 30 grader varmt :-)

2009-07-04 @ 12:59:03
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0