Fixning

Här hemma är det full rulle. Vi håller på och röjer i förrådet och ska nu sätta ihopp våra nya garderober. Tvättstugan är full med saker som ska med till bakluckeloppisen på tisdag. Först ska det flyttas ut i garaget, tänkte jag. Det finns massor med bra saker som jag hoppas att någon vill köpa. Sen ska jag sortera barnkläder och lägga i kassar efter storlek tänkte jag. Märkeskläderna ska säljas på tradera. Har massor med nya och gamla skor som också ska säljas.

Så vill ni komma och titta på sakerna/handla är det bara att ringa så öppnar jag garageporten....tidigast på fredag. Måste hinna med att få ut sakerna först.

Säljer bla. massor med babyleksaker, blöjhink, hänga på bord matstol, babysollift att ha på stranden, badbyxor tjej, bilbarnstol, babysitter, marinblå åkpåse, ev lift marinblå, paraplyvagn, barnböcker, ev. duplo

Kommentarer
Postat av: Mthess

Ny blogg på mthess.blogg.se

2009-07-10 @ 03:20:47
Postat av: Kristin

Nämen har du barnkläder till salu käre kusin. Elr skor kan ju vara skoj. Ska leta på tradera sen

2009-07-12 @ 23:14:29
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0