Tack Sandra!

Ikväll har Sandra varit här och fixat med min blogg, Visst blev den fin? Som ni ser så gillar jag Hello Kitty eller Hallo Kitty som min man säger för att reta mig. Än så länge finns det inget kort på Wilgot, men det kommer längre fram.

Idag lämnade jag Ludwig och Elwira på Kulan (dagmammornas lokal), Wilgot var hemma med pappa sovandes i våran säng. Sen åkte jag ner till Kvantum för att lämna en tröja. Passade på att gå in och handla på samma gång. När jag skulle betala upptäckte jag att jag inte hade mitt bankkort i plånboken...suck! Så det blev att åka hem utan varor och leta efter kortet som min kära dotter plockat ur och lagt på köksbänken. Då bestämde jag mig för att Wilgot och jag skulle gå på öppna fsk. Så vi åkte ner och betalade för varorna och gick sen på öppna fsk. Där gjorde W fot- och handavtryck. Blev jätte fina! Sen blev det lunch på ICA. Klockan 14 hämtade jag barnen och gick till pulkabacken med dom och Mattias, Tuva och Leo. Ungarna åkte för fullt och hade jätte kul. Wilgot låg i vagnen och sov. Efter ca.1h började Elwira frysa om händerna och blev hysterisk, så det var bara att åka hem.
Väl hemma provade barnen sina nya kläder från Villervalla, kanon fina blev dom. Ludwig ville inte prova sin t-shit först men när han ville ha en glass efter maten så passade jag på -Om du tar på dig tröjan så får du en glass. Och det gick han med på. Han undrade också var kartongen med kläder var? Han trodde att min PK från Me&I hade kommit. Barnen var ju med och packade upp kläderna i höstas. Och nu längtar vi tills det är dags igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0