Ljusparty!

Den 17:onde ska jag ha ljusparty. Är så nyfiken på dom nya dofterna. Har vårens katalog hemma redan, Maggan var förbi med den häromdagen, yes! Tur att jag redan har 700:- rabatt från förra gången. Just nu brinner ett Dessert 3-veksljus i doften Mullbär vaniljtvist på vardagsrums bordet. Tidigar provade jag annanas/granatäpple som jag fick av Sandra (monstermorsans.blogg.se). Har lagt bud på votivljus grönt äpple på tradera, hoppas på att dom är lime färgade, men det ser ut som det.
Vet att jag ska beställa fyrkantsljus till min nya ljustake som jag fick när jag fyllde. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska välja finns massor som jag vill ha.
Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Wilgot ropar på mamma sin.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är ju saker som ska hända hela tiden nu känns det som. men jag kommer gärna om jag kan...

2009-01-03 @ 17:42:46
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0