1-års kalas

Idag ska vi till Katrineholm på Tyras kalas. Det är mina barns syssling. Ska bli kul att träffa tre av mina kusiner. Det blir inte så ofta vi ses. Det blir mest på dop och bröllop har jag märkt. Så den 28 mars kommer vi nog att träffa en del på Wilgots dop. Lokal till festen efter dopet är bokad. OMBK´s lokal som vi brukar hyra.  Nu ska det fixas inbjudningar och beställas Thai mat. Vi brukar beställa catering av thaimat för ett jätte bra pris. Hoppas på samma pris den här gången.

I morgon ska jag åka till Örebro på Kick-off. Ska bli kul att se vårenskollektion. Vi är tre tjejer som ska åka tillsammans med två bebisar. Finns det hjärterum så finns det stjärte rum. Hoppas att vi får bra väglag ochinte snöstorm. JAg åker hemifrån straxt efter 7 i morgon bitti och vet inte när jag kommer hem. På måndag hoppas jag att jag får hämta min kollektion och på fredag har vi säljstart! Hoppas på en bra säsong. Vill ni boka träff får ni höra av er till mig!!!

Våran kamera är borta....suck! Blir nog tvungna att köpa en ny! SUCK

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hörde att ni har en kamera igen, släpp den inte ur sikte för guds skull!

2009-01-26 @ 19:06:13
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0