Söndag

Idag har jag varit på träff ute på landet i Nysätter. Jätte trevlig träff med 9 nya kunder, min bästa försäljning den här säsongen, Så nu har jag passerat 50.000 bara 70.000 kvar tills jag nått mitt mål. Hoppas att det ska nås. Har som mål att ha bokat 30 träffar inan den 28 feb. Det målet kommer jag att nå med 30+. Skönt!

Ludwig har lekt hela dagen med Elias 10-16.30. Ätit lunch där och varit ute i snön. Elwira har varit ute med pappa och gjort en snögubbe på tomten. Själv han jag inte med att vara ute idag. Pratat med en kompis som håller på att utbilda sig i healing kul. Nästa gång vi träffas ska hon få praktisera på mig! Har inte fått healing sen dagen innan Wilgot blev tll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0